Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta

Training Aplicație – Sesiunea 2

Subiecte Training

  1. Înregistrare în aplicație ca user nou – cum îmi instalez aplicația Profi?
  2. Scanare App – Utilizarea aplicației la casa de marcat.
  3. Bonus – Cum acumulezi bonus / plata cu bonus?
  4. Activarea ofertelor din aplicație – tipuri de oferte.
  5. Oferte în magazinul tău preferat – selectarea unui nou magazin preferat.
  6. Jocuri
  7. Vouchere
  8. COLECȚIONARE BULINE – Descriere + Campanie

Înregistrare în aplicație ca user nou

Utilizarea aplicației la casa de marcat

Modalitate acordare bonus

*Bonusul care poate fi acumulatintr-o luna este de maxim 50lei.

Important!
  • În fiecare luna, calculul bonusului pornește de la 0. Astfel se vor bonusa tranzacțiile lunii calendaristice (de ex Septembrie- 1-30.09)  care depășesc 100 de lei conform grilei de mai sus.
  • Bonusul nu expiră și se transferă de la o luna la alta până în momentul anulării contului pentru inactivitate.
  • Nu se bonusează articolele din categoria tabac (țigări și alte produse destinate consumului de țigări) ( ex- într-o tranzacție de 100 lei din care 20 lei țigări se va aplica bonus doar pentru 80 lei)

Oferte în aplicație

Ofertele in aplicatie sunt de 4 tipuri – 3 oferte aplicatie + 1 tip oferta card.

  1. Oferte in “Toate magazinele Profi” – Ofertele sunt afisate saptămânal in aplicație si indica prin “logo oferta in toate magazinele Profi” faptul ca acele produse se afla in toata sortimentatia magazinelor Profi.
  2. Oferte pe formate de magazine – Ofertele sunt afisate săptămânal in aplicație si indica prin “logo format magazin” faptul ca acele produse se afla in toata sortimentatia formatelor marcate. In aplicatie este marcat cu logo un singur format – dar in termeni sunt mentionate toate magazinele unde se poate regasi acea ofertă. 
  3. Oferte in Magazinul tău preferat – Ofertele sunt afisate saptămânal in aplicație si sunt indicate printr-o sectiune separata + adresa magazinului preferat selectat. Aceasta oferta se regaseste doar in magazinul tău preferat.
  • Ofertele sunt afisate saptămânal in aplicație si indica prin “logo oferta” in ce tip de magazin sunt aplicabile.
  • Este obligatorie activarea ofertelor din aplicatie pentru încasare.
  • Clientul trebuie să fie logat cu aplicația la casa de marcat (să scaneze codul QR afișat la casă) ÎNAINTEA apăsării tastei „subtotal”. ATENȚIE: Dacă delogarea, chiar și în timpul tranzacției, se face apăsând butonul ‘x’ ,în acest caz, ofertele nu se aplica și tranzacția nu este bonusată în aplicație.
  • Ofertele sunt limitate în termeni de cantitate și interval de timp și sunt aplicabile în limita sortimentatiei.
  • În aplicație sunt marcate tipurile de magazine unde ofertele se regăsesc în sortimentație. Ofertele de aplicație nu se “leagă în sortimentație”

Oferte în magazinul tău preferat

Selectarea unui alt magazin preferat

Jocuri & Campanii

Jocurile sunt: A. PRINCIPALE:

  1. Apar in fiecare vineri
  2. Sunt destinate tuturor clientilor
  3. Produsele se afla in sortimentatia tuturor magazinelor.

Jocurile sunt: B. SECUNDARE

  1. Apar in functie de strategia negociata cu furnizorii. (incercam sa le calendarizam tot vineri)
  2. Sunt destinate unor segmente de clienti
  3. Produsele se afla doar in sortimentatia anumitor magazine

Prin aplicatia Profi rulam si jocuri NON – LOGISTICE ale caror premii nu sunt revendicabile in magazine. Aceste jocuri au regulamente speciale.

  1. Clientul trebuie să fie înregistrat la casa de marcat (să scaneze codul QR afișat la casă)  ÎNAINTEA apăsării tastei  “subtotal”,  că să  se aplice gratuitatea pentru premiul câștigat.
  2. Premiile trebuie  revendicate în intervalul de valabilitate indicat în aplicație.
  3. Există posibilitatea setării unor jocuri pe anumite segmente de utilizatori, astfel fiecare client poate să vizualizeze 1 sau mai multe jocuri în mod diferit de alți clienți.
  4. În eventualitatea în care se ridică doar produsul premiu pe un bon fiscal – acel bon se închide cu 0.01 bani.

Funcționalități NOI VOUCHERE DIGITALE – COLECTARE BULINE

Voucherele pot fi aplicate: unui lanț, unui magazin, tuturor magazinelor, sau unui grup de clienți.

PAȘI:

  1. Voucherul este setat;
  2. Clienții fac tranzacții și îndeplinesc cerințele;
  3. Pe baza tranzacției, bonusul adecvat este calculat în câteva minute după încheierea tranzacției;
  4. Bonusul va fi alocat instantaneu în bula de bonus;
  5. Limita superioara de acordare ( maxim x lei).

Tipuri:

  1. VOUCHER COȘ
  2. VOUCHER PRODUSE

Tipuri mecanică:

  1. Procent din coș/produse
  2. Suma fixă

Model Voucher Coș

  1. Voucherele se pot aplica unor produse sau categorii de produse precum și unui coș de cumpărături.
  2. VOUCHERUL se aplică pentru prima tranzacție post activare – ex: ai activat Voucher 30% pentru primul tău coș de peste 25 lei- când clientul înregistrează o tranzacție de 26 lei aplicația calculează 30% din suma achitată și o alocă în bulă de bonus după închiderea tranzacției
  3. Vocherul se aplică 1 singură dată per client!
  4. Se aplică doar 1 singur voucher per tranzacție, iar un client poate avea activ doar un singur voucher într-un anumit interval de timp.
  5. Voucherele au o limita superioară de beneficii acordate – ex: ai 10% la coș de peste 100 lei dar poți primi MAI MULT DE 30 lei.

COLECTARE BULINE

Interfața aplicației are 2 pagini:

  1. Carduri active – Produse pe care clienții le activează in multiple tranzacții
  2. Carduri noi –  În fiecare săptămană vom propune mecanisme și produse noi de colectare în ziua de MARȚI.
  3. Se pot activa multiple carduri!!!

CARDURILE DE COLECTARE BULINE trebuie activate si tot timpul se axeaza pe achizitia de PRODUSE intr-o tranzactie, sau in multiple tranzactii.

Ele pot fi aplicate: 1 data/ reînnoibile automat cu o limită (de 2-3 ori) sau nelimitat.

EX: Pentru un produs, Pentru o sumă de produse, pe marcă și combinație de marcă, pe categorie, pe structura de marfă, dar de fiecare dată când se acordă un singur produs.

Poate fi aplicat si unui grup de clienți/segment.

După activarea cartonasului cu buline, poți începe să colecționezi câte o bulină la fiecare cafea cumpărată din magazinele Profi.

Cum poți să primești produsul cadou?

Revendicarea produsului cadou presupune îndeplinirea următoarelor condiții, în următoarea ordine cronologică:

  1. Activați cardul de buline;
  2. Cumpărați minim 4 cafele FIIGO din oricare dintre Magazinele Participante, în perioada de activare a cardului de colectare buline.  Cele 4 cafele pot fi achiziționate in cadrul aceleași tranzacții, sau în tranzacții multiple.
  3. Scanați codul QR din aplicație la casa de marcat la fiecare achiziție, iar gradul de completare a cardului de colectare se va marca în aplicație, putând fi vizualizat în Sectiunea Carduri de colectare.
  4. După completarea tuturor bulinelor, puteți să ridicați cafeaua Cadou la următoarea tranzacție, prin scanarea aplicației

PREMIUL – este produsul “X” și nu poate fi preschimbat – se încasează în maxim 2 săptămâni de la completarea cardului de colectare buline.

Campanie lansare funcționalitate 2.11 – 05.12.2022

Calendar Campanie
Calendar Campanie

Q&A

1) Care este valoarea curentă a unui Bănuț?

Valoarea curentă de conversie este de 1 Bănuţ = 0,035 lei. Aceeaşi rată de conversie se păstrează şi în cazul plății cu Bănuţi din contul Cardului de fidelitate dar si a transferului banutilor in aplicatie.

2) Cum pot sa imi adaug cardul in aplicatie?

Dupa descarcarea aplicatiei in momentul in care o sa crezi un cont nou, o sa ai opțiunea „Înscrie-te folosind cardul de loialitate”. Este neceasar să ai cardul fizic și să îl scanezi în aplicatie. Dacă datele introduse sunt consistente cu cele introduse de card, se transferă doar bănuții. La transferul in aplicatie aceștia își păstrează valoarea existentă (1 bănuț = 0.035 lei). Datele trebuie reconfirmate în aplicație împreună cu acordurile de comunicare. Va fi necesar să îți alegi un magazin asociat (preferat).

3) De ce nu mai primesc Bănuți?

Bănuții s-au acordat pentru cumparaturi pană la 28.02.2022. Bănuții acumulați până la această data vor putea fi folositi ca si mijloc de plată în magazinele Profi până la 31.12.2022. După această dată, toti bănuții necheltuiți o să fie anulați.

4) Am introdus cardulul in aplicatie, dar banutii nu s-au trasferat. De ce?

Bănuții se transferă doar dacă datele introduse sunt consistente cu cele introduse de card. Dacă datele nu sunt exacte, transferul nu se va realiza. Te invităm să trimiți la profiapp@profi.ro o poză a cardului tău.

5) Dupa ce mi-am asociat cardul unui cont in aplicatie, mai acumulez banuti Profi pe card?

Nu, din momentul transferului în aplicație nu mai poți acumula bănuți, dar acumulezi bonus în aplicație. De aceea îți recomandăm să folosești exclusiv aplicația și să vezi în timp real bonusul pe care îl dobândești. Cardul fizic mai poate fi folosit la scanarea tranzactiilor, iar acestea se vor afisa in contul din aplicatie.

6) Am două carduri fizice Profi. Este posibil să îl anulez pe unul dintre ele și să transfer beneficiile într-un singur cont pe care apoi sa il transfer in aplicatie?

Da, la infochiosc poți să transferi bănuții pe cardul a cărui serie dorești să o păstrezi (vezi- secțiunea ” transfer bănuți”) și apoi seria pe care ai transferat bănuții Profi o poți scana în aplicație pentru a-ți transforma bănuții în bonus.

7) O sa mai am bănuți pe card dupa ce adaug cardul în aplicație?

Nu, din momentul transferului în aplicație bănuții sunt transferati integral in contul de bonus din aplicație. De aceea îți recomandăm să folosești exclusiv aplicația și să vezi în timp real bonusul pe care îl dobândești.

8) Care este valoare maximă de Bănuți cu care se poate plăti la o tranzacție?

Valoarea maximă pentru plata cu Bănuţi direct la casele de marcat, este de 500 Bănuţi pe un bon fiscal.

9) De câte ori pot folosi cardul într-o zi?

Un client poate folosi Cardul, în vederea acumulării de Bănuţi de maxim 3 ori într-o zi; dacă se încearcă folosirea Cardului a 4-a oară în aceeaşi zi, Cardul va fi blocat. Pentru deblocarea acestuia Clientul se va adresa Serviciului Clienti la TELVERDE 0800 800 804 sau pe e-mail la adresa contact@profi.ro.

10) Când se anulează un card de fidelitate?

Cardul care nu a înregistrat nicio tranzacţie (acumulare sau plată cu Banuţi) în Magazinele Profi, pe o perioadă de 2 ani, va fi anulat automat, fără notificare prealabilă a titularului şi fără îndeplinirea niciunei alte formalităţi. Termenul de 2 ani curge de la data efectuării ultimei tranzacţii (acumulare sau plată cu Bănuţi). Bănuţii acumulaţi şi neutilizaţi până la data anulării Cardului, se anulează automat, fără notificare prealabilă a titularului, fără îndeplinirea niciunei alte formalităţi şi fără plata de către Organizator în favoarea titularului Cardului, a vreunei compensaţii/despăgubiri.

Materiale training & suport marketing

Unde găsiți materialele de training?

  • Intranet;
  • Pulse Meeting;
  • Infokiosk;
  • Aplicatie;
  • Profi Learning.