Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta

Informații de funcționare:

  • PROFI ROM FOOD S.R.L.
  • Cod Unic de Inregistrare – RO11607939 din data de 30.03.1999;
  • Numar de ordine in registrul comertului J35/239/1999
  • Activitate principală: COD CAEN 4711 – comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi și tutun;
  • Sediul social: Aleea Amiciției, nr. 1, Timișoara, Jud. Timiș;

Avize și certificate:

  • Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș, seria B nr. 4636280; 
  • Certificat de înregistrare în scopuri de TVA emis de ANAF, seria B nr. 1822017;
  • Aviz de functionare nr. 9049 din 07.08.2023 emis de catre  Agenția Națională a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din România;
  • Autorizatie de destinatar înregistrat nr. RO0060900YY00 din 31.03.2014 emisa de Autoritatea Vamală Română;
  • Autorizatie seria TM nr. 001750 emisa de Comisia de autorizare a furnizorilor de formare profesionala din Județul Timiș;

Cu mândrie, PROFI


Profi este compania românească de retail modern cu cea mai mare extindere în teritoriu și cu un ritm de creștere încă neegalat în țara noastră.
De aproape 22 ani, lanțul de magazine Profi se dezvoltă continuu, în ritm accelerat, cu peste 1.600 de magazine în peste 681 de localități, urmând să deschidă sute de noi magazine în următorii ani.
Profi este cel mai mare angajator privat din România, care se mândrește cu peste 2.000 de colegi promovați anual.
În 2021, Profi a introdus un nou concept de magazin – care, în baza succesului de care se bucură, urmează să se extindă în întreaga rețea – lucru ce punctează încă un pas important în evoluția companiei.
În mai 2019, a devenit prima rețea cu mai mult de 1000 de magazine amplasate în aproape 500 de localități din toate județele și municipiul București, iar în decembrie 2021 depășea 1500 de magazine.
Extinderea continuă cu sute de noi magazine în fiecare an. Din 2017, rețeaua este deținută de Mid Europa Partners (MEP), unul dintre principalele fonduri de investiții de pe piețele în creștere din Europa Centrală și de Sud Est. Mid Europa a preluat Profi de la fondul de investiții Enterprise Investors printr-o tranzacție record în retail-ul românesc, contra sumei de 533 milioane euro. Mid Europa are o experiență deosebită în domeniile healthcare și retail, deținând printre altele, reputatele centre medicale Regina Maria din România și, până nu demult, lanțul de supermarketuri Zabka. Cel din urma detine peste 2600 de magazine, în Polonia, si este o rețea pe care Mid Europa a crescut-o cu peste 500 de magazine pe an. Povestea Profi nu are sfârșit, ci doar capitole noi ce prind contur alături de toți colegii noștri și anunță transformări însemnate!

>1600

Magazine

1371

Magazine Partener

>25000

Angajati & Parteneri

Profi, furnizor al Casei Regale a României

În 2021, recomandarea făcută Familiei Regale de către Comitetul particular de experți și livrările făcute către Casa Regală timp de mai bine de un an au făcut ca rețelei PROFI Rom Food să îi fie conferită calitatea de Furnizor al Casei Regale a României, pentru produse alimentare și nealimentare.
Dobândirea acestui statut reprezintă o recunoaștere a faptului că serviciile și produsele companiei au fost solicitate și apreciate de către Casa Regală a României. Calitatea de furnizor al Casei Regale a României reprezintă o dovadă în plus a muncii și contribuției fiecărui membru al echipei PROFI la succesul obținut.

sigla casa regala

profi super brand premiu

Recunoaștere Superbrands

Statutul de Superbrand confirmă recunoașterea unui brand pe o piață, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii sau partenerii de afaceri despre faptul că alegerea lor este corectă din perspectiva unei reputații impecabile, construite constant și creativ.
Acest statut este acordat printr-un proces complex de evaluare în cadrul căruia etapele esențiale sunt jurizarea asigurată de către 30 de profesioniști din industrii reprezentative, care decid lista scurtă a brandurilor ce intră în etapa a doua de evaluare, respectiv, cercetarea de piață pe consumatori, derulată în parteneriat cu o reputată firmă de specialitate.

Magazine PROFI

Rețeaua Profi se dovedește extrem de flexibilă și inovatoare, operând cu magazine proprii, cât și partener, în format Super, City, GO și Loco.
Prin formatul Loco, Profi a devenit primul retailer din România care se adresează consecvent zonelor din afara marilor aglomerări urbane.
În 2021, aproximativ 1 milion de clienți au călcat pragul magazinelor Profi în fiecare zi pentru a se bucura de cele până la 6000 de produse pe care le găsesc aici la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață.
Profi încurajează producția locală, circa 80% din sortiment fiind produs în România. Succesul rețelei se datorează și numărului din ce în ce mai mare de branduri proprii, care tind să se apropie de 20% din totalul produselor.

Valorile companiei

Știm că procesul de învățare este continuu și ne bucurăm  că odată cu implementarea soluției digitate SAP Succsess Factors, #OameniiDeLaprofi au cadrul necesar și toate perspectivele  deschise pentru DEZVOLTARE.

Suntem deschiși să împărtășim idei si  să oferim sprijin colegilor pentru atingerea obiectivelor de echipă, pentru că performanțele se obțin doar prin COOPERARE. 

Cunoaștem viziunea și obiectivele de dezvoltare ale companiei, știm care sunt așteptările celorlalți de la noi și ne construim relațiile profesionale cu onestitate și TRANSPARENȚĂ.

Sărbătorim 20 ani de Profi și vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi în fiecare zi. La mulți ani!

Abonează-te la newsletter