Trimite CV-ul tau acum
Trimite CV
Istorie Profi
Istorie Profi Mai ieftin, mai bun, mai aproape.

CU MÂNDRIE, PROFI

PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din țară și cu un ritm de creștere încă neegalat în România. La începutul lunii mai 2017 funcționau 556 de magazine amplasate în 298 de localități din toate județele și municipiul București. În 2016 au fost inaugurate nu mai puțin de 134 de unități și în fiecare dintre anii care vin urmează să se deschidă un număr de magazine cel puțin egal cu cel din anul precedent.

 

Din decembrie 2016, rețeaua este detinută de Mid Europa Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii de pe piețele în creștere din Europa Centrală și de Sud Est. Mid Europa a preluat PROFI de la fondul de investiții Enterprise Investors prin cea mai mare tranzacție din retailul românesc de până acum, contra sumei record de 533 milioane euro. Mid Europa are o experiență deosebită în domeniile healthcare și retail, deținând printre altele reputatele centre medicale Regina Maria din România și, până în aprilie, lanțul de supermarketuri Zabka, cu peste 2600 de magazine, în Polonia. Pe timpul cât a deținut-o, această rețea a crescut într-un ritm de peste 500 de magazine pe an.

 

Rețeaua se dovedește extrem de flexibilă și inovatoare, operând cu magazine în format Standard, City și Loco. Cu formatul Loco, PROFI a devenit primul retailer care se adrezează consecvent zonelor din afara marilor aglomerări urbane.

 

La mijlocul anului 2017, este PROFI unul dintre primii patru angajatori din retailul românesc, cu peste 12000 de angajați care își desfășoară aici activitatea promovând valorile companiei: Încredere, Implicare, Pasiune.

 

 

Mai mult de 650.000  de clienți calcă pragul magazinelor PROFI în fiecare zi pentru a se bucura de cele până la 6000 de produse pe care acestea le oferă la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață.

 

PROFI încurajează producția locală, circa 80% din sortimentația PROFI fiind produsă în România. Succesul rețelei se datorează și numărului din ce în ce mai mare de branduri proprii, care tind să se apropie de 20% din totalul produselor.

 

Aceste magazine se comportă ca un bun vecin care își asumă un rol social. Prin campania “PROFI te premiază!”, împreună cu partenerii săi, a investit peste un milion și jumătate de euro pentru a dota sute de școli cu 5381 de calculatoare legate în rețea și cu videoproiectoare.

Timp de trei ani, 2011, 2012, 2013, Campania s-a desfășurat în parteneriat cu Ministerul Educației Nationale. Din 2014, a început o nouă campanie, mai amplă, intitulată “Împreună cu tine, PROFI salvează destine”, desfășurată în parteneriat cu zeci de ONG-uri. Cu donații de 1.5 milioane de lei în fiecare an, această nouă inițiativă contribuie la reabilitarea unor spitale de copii, la desfășurarea unor misiuni medicale prin care zeci de copii au fost operați pe cord, la instruirea unor familii foarte nevoiașe din nordul țării, cărora li s-au oferit și animale domestice astfel încât să își poată asigura hrana și să ducă un trai decent, la ajutorarea copiilor care suferă de autism, la dotarea a 10 maternități cu echipamente medicale avansate și multe altele.

 La toate acestea, din 2016 se adaugă “PROFI iubește sănătatea”, campanie care încurajează atât publicul larg, cât și angajații PROFI să adopte un mod de viață sănătos.

Recuperare parola

inapoi

Introduceti mai jos adresa dumneavoastra de email, iar noi va vom trimite un email cu instructiuni pentru recuperarea contului.

Casuta cu sugestii

Daca aveti sugestii, propuneri, intrebari, va rugam sa completati campurile de mai jos. Emailul dumneavoastra va ajunge la departamentul abilitat sa va raspunda!
Va multumim!