Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta

Prima campanie CSR Profi

Reteaua de magazine Profi a anuntat lansarea campaniei “Profi te premiaza!”, incepand cu 1 august 2011. In urma campaniei, 100 de scoli vor fi dotate cu retele ce constau din notebookuri si servere performante cu ajutorul carora elevii vor deprinde din tainele tehnologiei informatiei, in timp ce alte 100 de scoli vor primi videoproiectoare care sa faca orele de curs mai atragatoare.

“Ne implicam pe termen lung in sustinerea financiara a educatiei din Romania, iar acum dam startul unei competitii prin care dumneavoastra, parintii, rudele si prietenii elevilor veti fi cei care decid numele celor 200 de scoli ce vor fi premiate,” a declarat Pawel Musial, Director General PROFI Rom Food. “Cheia succesului dumneavoastra in aceasta campanie se va gasi in pasiunea si consecventa de care veti da dovada in sustinerea scolii preferate”.

PROFI considera ca lumea de afaceri si societatea civila pot si trebuie sa se implice mai activ in pregatirea pentru viata a tineretului din Romania, venind in completarea resurselor relativ limitate ale statului. In aceasta idee, in momentul de fata, se afla in faza de pregatire documentatia pentru un parteneriat cu Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

In baza unui mecanism simplu, indiferent de valoarea ei, fiecare cumparatura din magazinele PROFI aduce cu sine un numar de puncte pe care participantii sunt invitati sa le ofere scolilor lor preferate, cel mai adesea din apropierea magazinului in care isi fac cumparaturile. Pentru fiecare magazin PROFI va exista o scoala care acumuleaza cel mai mare numar de puncte si se va califica pe locul intai, si o alta, care va ocupa locul doi.

Fiecare din cele 100 de scoli clasate pe locul intai vor fi dotate cu o retea ce consta dintr-un server si 15 notebookuri, iar cele 100 de scoli clasate pe pozitia secunda vor fi dotate cu un videoproiector fiecare.