Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta

PROFI ARE UN NOU DIRECTOR COMERCIAL

31 august 2023

Rețea românească de magazine de retail alimentar, Profi își întărește echipa de management îmbogățind-o cu specialiști ce vin cu o valoroasă experiență internațională în domeniu. Începând din luna mai, acestei echipe i s-a alăturat Eric Tavoukdjian, în calitate de director comercial.

“Mă onorează și ma entuziasmează invitația de a face parte din conducerea unei rețele cu viziune și spirit antreprenorial, care evoluează extrem de rapid,” declară Eric Tavoukdjian. “În cele câteva luni de când m-am integrat aici, m-am convins că Profi are un potențial uriaș pe care îmi propun să îl fructific împreună cu noii mei colegi, în avantajul companiei, al furnizorilor ei și, nu în ultimul rând, în beneficiul clienților noștri.”

Absolvent al ISG Institut Supérieur de Gestion, Eric vine în Profi cu o foarte bogată experiență dobândită lucrând în mai multe țări, în mari rețele de retail din Europa.

Eric fost, pe rând, director de vânzări și director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrală. Cariera și-a continuat-o timp de mai mulți ani în Regatul Unit, în calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, înainte de a deveni Director comercial la Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd, poziție din care a decis apoi să se alăture echipei de top management Profi.

Cu 28.000 de angajați în 1.657 de magazine proprii și Partener prezente în 807 localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.