Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.

Nu ai găsit magazinul?
Continuă căutarea pe hartă

Vezi harta

Mult așteptatul magazin rural Profi LOCO își face intrarea

Unsprezece magazine ce s-au deschis sub brandul LOCO marchează intrarea pe piață a noului concept PROFI pentru zonele rurale și totodată momentul de când și locuitorii din astfel de localități se pot bucură de avantajele retailului modern, fără să mai trebuiască să meargă la oraș în acest scop.

“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogată noastră oferta de produse de calitate la prețuri bune și, iată, a sosit momentul când trecem la fapte,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food. “Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI și acum știm cum se prezintă formatul cel mai potrivit de comerț civilizat care să contribuie la îmbunătățirea vieții localnicilor. Am denumit acest format LOCO.”

Cele 11 magazine care de astăzi poartă logoul LOCO se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matcă (Galați), Odobești (Vrancea), Bălan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mureș), Lovrin (Timiș), Gătaia (Timiș) și Anina (Caraș Severin). Lor li se vor adaugă multe altele odată cu extinderea rețelei PROFI care urmează să ajungă la 500 de unități la sfârșitul lui 2016 și să crească în continuare într-un ritm de cel puțin 100 de magazine pe an.

Noutatea adusă de aceste magazine constă în adaptarea sortimentatiei la nevoile locuitorilor zonei în care funcționează. Cele aproximativ 2500 de produse puse în vânzare aici diferă față de cele din magazinele Standard și CITY, oferta LOCO cuprinzând o serie de unelte și scule, butoaie, articole de grădina (furtun, găleată, sfoară),  textile, menaj și sticlărie, în timp ce varietatea produselor din gama celor pe care în mod normal localnicii și le produc oricum în propriile gospodării, cum ar fi lactatele, brânzeturile, legumele și fructele, este mai restrânsă.

În LOCO sunt nelipsite obișnuitele produse marca proprie și cele achiziționate din țară sau importate doar de PROFI, de bună calitate și la prețuri care pot fi și cu 40% mai mici decât cele similare ale brandurilor naționale.

LOCO reprezintă o șansă și pentru micii producători de legume și fructe care vor veni să vândă aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, gen pătrunjel, verdeață, ridichi și altele. De altfel, PROFI încurajează producătorii români în general și de aceea peste 80% din ce se vinde prin această rețea provine de la furnizori din România.

Persoanelor de peste 60 de ani care decid să își facă gratuit un card de fidelitate PROFI li se oferă în fiecare miercuri câte un alt produs cu o reducere de preț substanțială, în timp ce în fiecare zi de marți, în cadrul promoției “Card oferta”, deținătorii de card PROFI, indiferent de vârstă, se pot bucură de anumite produse care, numai lor, le sunt vândute cu un preț mult mai mic.

Că de altfel în întreagă rețea, la LOCO se regăsesc și 10 produse cu adaos comercial zero, produse de baza, cum ar fi făînă, ulei, ouă, și altele. PROFI le pune în vânzare la preț de achiziție, oferindu-le că pe o contribuție socială pentru comunitățile in care activează.

Implicarea PROFI în binele societății însă nu se limitează doar la acest program. Din dragoste pentru copii, între 2011 și 2013 rețeaua a donat aproape 5400 de calculatoare și sute de videoproiectoare către sute de școli că să contribuie la mai bună pregătire a elevilor de astăzi pentru piață globalizată a muncii de mâine.  Aproape jumătate de milion de elevi învață astăzi pe calculatoare donate de PROFI. Magazinele au dăruit, dar cei care au decis căror școli să le fie date aceste echipamente au fost clienții PROFI.

Inspirate de aceleași sentimente nobile, în 2014 și anul acesta, magazinele și-au dat mâna cu mai multe asociații și organizații neguvernamentale pentru a mari aria de ajutor. Anul trecut, au finanțat proiecte prin care se modernizează o parte din spitalul de copii Louis Țurcanu, din Timișoara (printr-o investiție de peste 220.000 de euro),  vor fi ajutate mai multe familii din nordul Moldovei și vor fi operați la București copii care suferă de inima. Chiar în aceste zile, PROFI lansează o nouă competiție cu premii în valoare de 1.150.000 de lei în beneficiul Copiilor, la care participa 23 de ONG-uri cu proiecte care mai de care mai interesante.

Nu în ultimul rând, deschiderea unui magazin LOCO într-o localitate înseamnă că între 11 și 15 persoane ajung să se bucure de siguranță zilei de mâine deoarece sunt angajate cu carte de muncă și beneficiază de asigurări sociale și de tot ce înseamnă o angajare legală.  De altfel, la sfârșitul lui 2014, PROFI era al 15-lea mare angajator din România și totodată cel mai mare angajator din vestul țării. Astăzi, rețeaua se apropie vertiginos de cifra de 8000 de angajați, urcând rapid în topul angajatorilor.

Prin cele 324 de magazine care funcționează în 154 de localități rurale și urbane din toate județele țării și municipiul București, PROFI este actualmente rețeaua cu cea mai mare extindere din România.