Aplică acum
Vă rugăm să completați formularul de mai jos.
Selectează-ți localitatea și magazinul pentru a putea vedea ofertele personalizate.
Ce facem noi pentru tine?
– Investim in oamenii care ne reprezinta, oferind traininguri profesionale;
– ii recompensam pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilitati reale de crestere a veniturilor, prin bonusuri de vechime in companie, care pot avea o crestere de pana la 8 ori, bonusuri de performanta si de loialitate.
– Oferim tichete de masa in valoare de 15 lei in primele 9 luni de contract si de 20 lei incepand cu luna a 10-a + tichetele cadou de Paste si Craciun.
– O platforma de beneficii fixe – beneficii aniversare si multe alte oferte negociate cu diversi parteneri, care vin in intampinarea nevoilor tale.
– Oferim posibilitatea dе specializare, dezvoltare profesionala si personala;
– Oferim posibilitati reale dе promovare.
Dacă ai:
Minim 1 an experienta in retail pe o pozitie similara
Cunostiinte de gestiune comerciala
Cunostiinte bune de folosire a programelor MS Office (Outlook, Excel, Word, etc.)
Foarte bune cunostinţe comerciale
Capacitatea de a forma si conduce echipe performante
Abilitati de comunicare
Spirit de echipa
Capacitate de analiza si sinteza
Orientare spre rezolvarea problemelor si Indeplinirea obiectivelor la termenele stabilite
Ce vei face tu pentru noi?
Vei face parte din personalul de conducere al magazinului si vei avea atributii legate de comanda marfa, receptionare marfa, asigurarea conceptului de plin si curat, gestionarea fluxului de personal (orar, pontaje, pauze…), gestionarea fluxului financiar(verificare incasari, rapoarte, trimiteri numerar si tichete la banca). Vei asista Seful de magazin si il inlocui pe acesta la nevoie.
Vă rugăm să completați formularul de mai jos.