Asistent Departament Achizitii
Asistent Departament Achizitii in Bucuresti

Noi suntem:


Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.

Ce facem noi pentru tine?

- Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania;
- Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional;
- Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute (bonusuri de performanta si fidelitate);
- Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport;
- Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;
- Iti oferim posibilitati reale de promovare.

Ce vei face tu pentru noi?
- Gestioneaza relatia cu furnizorii, pe categoria Detergenti si produse ingrijire casa;
- Vei introduce, corect si la timp, preturile achizitie si vanzare transmise de catre furnziori conform procedura interna;
- Realizeaza listarea/delistarea de produselor alocate;
- Vei fi responsabil de introducerea corecta a discountului pe factura, discount negociat la nivel de furnizor si contract comercial (acesta aplicat la preturile de lista- rezulta pretul de facturare);
- Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie promotionale, doar in baza formularelor promotionale semnate si stampilate de catre furnizor);
- Vei asigura o situatie clara si corecta (dosar) cu toate modificarile de pret operare pe parcursul anului – si acceptate/ semnate de catre nivelele ierarhice superioare;
-Vei intocmi diverse analize si rapoarte solicitate de catre superior.

Daca:
- esti o persoana organizata, cu aptitudini de negociere/integritate,
- ai bune abilitati de operare P.C. (cunostinte avansate de Excel),
- esti proactiv/a,
- ai capacitatea de a lucra cu proceduri, de a intelege si implementa procedurile societatii, constituind exemplu personal de cunoastere si respectare in totalitate a procedurilor, regulamentelor si a manualelor de lucru existente,
- ai capacitatea de a comunica eficient pe verticala si orizontala in cadrul structurii organizatorice a societatii, atat oral cat si in forma scrisa (rapoarte, e-mail, etc.),
- ai bune abilitati de lucru cu rapoarte si cifre, intelege importanta raportarilor exacte si la timp, stie sa citeasca si sa interpreteza aceste rapoarte,
- limba engleza nivel mediu.


Aplica cu incredere!

 

Trimite CV

Trebuie aleasa o regiune!
Trebuie ales un post disponibil pentru care doriti sa trimiteti CV!
Trebuie completat numele!
Trebuie completat prenumele!
Trebuie completata adresa de email!
Trebuie completat numarul de telefon!
Incarca un CV:
(* max.: 5MB, doar fisiere DOC sau PDF )
Va rugam incarcati un CV!!
Pentru a continua este necesar acordul cu termenii si conditiile Profi.
Pentru a continua este necesar acordul cu politica de confidentialitate Profi.

Casuta cu sugestii

Daca aveti sugestii, propuneri, intrebari, va rugam sa completati campurile de mai jos. Emailul dumneavoastra va ajunge la departamentul abilitat sa va raspunda!
Va multumim!