Regulament - Stilul tau. Masina ta.
Regulament - Stilul tau. Masina ta.

 

CAPITOLUL I – Organizatorul campaniei promotionale

 

1.1.            Campania promotionala “Stilul tau. Masina ta.” este organizata de societatea Henkel Romania S.R.L. (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, str. Ionita Vornicul, nr. 1-7, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13292/29.10.2015, cod fiscal RO35182126, Tel: 021.203.26.00, Fax: 021.203.26.55.

 

1.2.            Campania promotionala se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada campaniei promotionale pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta publicul.

 

1.3.      Orice modificare adusa prezentului regulament va face obiectul unui act aditional. Regulamentul si eventualele acte aditionale vor fi disponibile, in mod gratuit, oricarei persoane interesate si se vor gasi la sediul Organizatorului din Bucuresti, sector 2, str. Ionita Vornicul nr. 1-7, cod postal 020325, printr-o solicitare scrisa datata si semnata si pe website-ul campaniei www.henkeltepremiaza.ro. Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive si toti participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de drepturile deja obtinute. Orice astfel de modificare adusa, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei campaniei promotionae, va fi supusa procedurii de autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din Regulament. Modificarile produc efecte in termen de o zi de la data autentificarii actului aditional.

 

1.4.            Campania promotionala se va desfasura prin intermediul agentiei de marketing si publicitate SC Godmother S.R.L., societate juridica romana, cu sediul în România, Strada Dragos Voda, Nr. 44, Sector 2 Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/9233/19.11.1997, cod unic de inregistrare RO9997589.

 

 

CAPITOLUL II – Durata campaniei promotionale si aria de desfasurare

 

Campania promotionala va avea loc in perioada 15.01.2018 (00:00:00, ora Romaniei) - 28.02.2018 (23:59:59, ora Romaniei), urmand a fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei, in toate magazinele / spatiile comerciale ce comercializeaza produsele participante, denumite in continuare Magazinele Participante.

 

 

CAPITOLUL III – Dreptul de participare

 

3.1. La aceasta campanie promotionala pot participa persoane fizice, cu varsta de minim 18 ani, impliniti pana la data inceperii campaniei promotionale (15.01.2018), cetateni romani, cu domiciliul stabil in Romania, clienţi ai magazinelor participante, care acceptă condiţiile prezentului regulament.

 

3.2. Nu pot participa la aceasta campanie promotionala angajatii magazinelor participante, ai Henkel Romania S.R.L. si ai agentiei de marketing Godmother S.R.L., sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.

 

3.3. In cazul in care castigatorul premiului este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, iar Organizatorului i s-a adus la cunostinta acest fapt in mod neechivoc, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului numai prin intermediul parintelui sau al tutorelui, incluzand semnarea de catre parinte sau tutore a unei declaratii, daca este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura, legate de premiul si de participarea persoanei respective la aceasta campanie.

 

 

CAPITOLUL IV – Produsele participante la campania promotionala

 

La aceasta campanie promotionala participa toate produsele apartinand marcilor Schwarzkopf, Syoss si Fa, produse disponibile la vanzare in magazinele / spatiile comerciale participante. Acestea vor fi numite in acest regulament “Produse Participante”.

 

 

CAPITOLUL V – Mecanismul campania promotionala

 

5.1. Pentru a participa la aceasta campanie promotionala, participantii trebuie sa achizitioneze din magazinele participante, in timpul perioadei de desfasurare a campaniei, produsele participante in valoare de minim 29 RON, cu TVA inclus, si sa pastreze bonul fiscal / factura primita, astfel incat, in cazul contactarii acestora ca potentiali castigatori, sa poata confirma detinerea acestuia / acesteia si sa se inscrie pe site-ul www.henkeltepremiaza.ro in vederea participarii la tragerea la sorti. Inscrierea este finalizata atunci cand participantul primeste in website si pe email un mesaj cu textul ‘Felicitari! Inscrierea ta a fost inregistrata cu success.’Premiul ce va fi acordat castigatorului este mentionat la art. 6.1. din prezentul Regulament.

 

5.2. Participantii vor completa in vederea inscrierii in campania promotionala datele solicitate in formularul publicat pe site-ul www.henkeltepremiza.ro. Date minime obligatorii si cumulative în vederea validarii inscrierii sunt: nume, prenume, localitatea de domiciliu, telefon de contact, e-mail, nr. si data bon, magazinul emitent al bonului fiscal, personalizarea masinii in website, acordul de participare la campanie, acord de prelucrare date cu caracter personal in vederea organizarii concursului.

 

5.3. Pentru validarea premiului, participantii trebuie sa pastreze bonul fiscal/factura care atesta cumpararea produselor participante in valoare de minimum 29 RON, cu TVA, in perioada campaniei promotionale si care are acelasi numar ca ca cel completat pe website-ul dedicat campaniei: www.henkeltepremiaza.ro.

 

5.4. Pentru achizitia produselor participante in valoare de minimum 29 RON, cu TVA,  in perioada campaniei promotionale, cumparatorul are dreptul sa efectueze o singura inregistrare pe website-ul dedicat campaniei.  Acelasi bon fiscal/factura trebuie inregistrat(a) o singura data pe website-ul dedicat campaniei. 

 

5.5. Daca participantul incearca sa fraudeze participarea la campania promotionala, prin efectuarea mai multor inscrieri pe website-ul dedicat campaniei, fara a putea face dovada detinerii bonurilor fiscale/facturilor respective sau prin falsificarea acestora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata campaniei promotionale, toate mesajele trimise de la respectiva adresa de ip.

 

5.6. In cazul in care un participant la campania promotionala este desemnat castigator al premiului, iar participantul a inregistrat pe perioada campaniei promotionale mai multe inscrieri declarate valide, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita participantului dovada achizitionarii tuturor produselor (toate bonurile fiscale/facturile inscrise, in original) participante la campania promotionala pentru care a realizat inscrieri valide. In cazul in care participantul nu poate face dovada achizitionarii produselor din campania promotionala pentru care a inregistrat numere de bon fiscal/factura valide, Organizatorul are dreptul de a nu valida premiul respectiv.

 

5.7. Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a lua masurile legale pe care le considera necesare cu privire la respectivele persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

CAPITOLUL VI – PREMIUL OFERIT IN CAMPANIA PROMOTIONALA SI TRAGEREA LA SORTI

 

6.1. In cadrul prezentei Campanii promotionale, in conditiile respectarii prevederilor Regulamentului, se va acorda prin tragere la sorti urmatorul premiu:

 

 


Tip Premiu


Cantitate


Valoare Unitara


(EUR+TVA)


1 FORD Fiesta


 

 

Putere maxima: 70CP

   

Cuplu maxim: 108 Nm


1


12.054


CUTIE DE VITEZE


MANUALA


CONSUM

   

Urban 6.1l/100km

   

Extraurban 3.9l/100km


Mixt 4.7l/100km

 

 

6.2. Castigatorul va avea posibilitatea de a-si alege una din trei optiuni de personalizare a culorii exterioare a masinii:

 

  • Syoss: exterior Shadow Black cu acoperis alb
  • FA: exterior Bohai Bay Mint cu acoperis alb
  • Schwarzkopf: exterior Ruby Red cu acoperis negru

 

6.3. Castigatorul va avea optiunea de a alege un accesoriu din urmatoarele cinci optiuni:

 

a)      Dension* Suport pentru smartphone (80,67 EUR + TVA)

 

Suport andocare, montare pe parbriz sau tabloul de bord, calitate avansată a sunetului prin intermediul sistemului audio Ford, microfon încorporat, ieşire audio AUX şi FM. Funcţie de încărcare a telefonului prin mufa brichetei. Include cablu audio auxiliar. Compatibil cu smartphone, pentru iPhone 5 este necesar adaprorul Apple Litghtning to Micro-USB

 

b)        Thule®* Suport de transport schiuri Deluxe 727 (129,08 EUR + TVA)

 

Pentru 6 perechi de schiuri sau 4 snowboard-uri, blocabile, cu înălţime reglabilă, pot fi utilizate pentru toate tipurile de transport de bază, greutate proprie 3.3 kg

 

c)         Thule®* Suport pentru transport bicicletă Expert 298 (130,08 EUR + TVA)

 

Suport pentru bicicletă confortabil, având un cadru cu auto-ajustare, adecvat pentru cadre de biciclete cu diametru de până la 100 mm (oval 80 x 100 mm, rotund 22-80 mm), care se poate utiliza pentru toate profilurile suporturilor de bază, greutate proprie 4,2 kg, capacitate maximă de încărcare de 20 kg.

 

d)        G3* Cutie pentru plafon Elegance Europe 330, negru mat ieşit în relief (211,76 EUR + TVA)

 

1440 x 860 x 375 mm, 330 l, cu de deschidere dublă şi blocare centrală, greutate 10 kg, capacitate maximă de sarcină de 75 kg. Caracteristici stabile, design aerodinamic şi protecţie împotriva tuturor tipurilor de vreme. Se potriveşte la fiecare diametru de bară transversală de la 33-90 mm/1.3"-3.55", bară transversală necesară la distanţa barei transversale 570 mm/22.44" min. şi 840 mm/33.07" max. Vă rugăm să aveţi în vedere că în funcţie de modelul vehiculului cutiile pentru plafon pot atinge hayonul în momentul în care este deschis.

 

e)        Parrot®* Kit mâini libere Bluetooth® MKi 9200 (226,88 EUR + TVA)

 

Cu ecran color 2.4 " TFT şi microfon dublu extern, afişează informaţii detaliate (de ex. ID-ul şi fotografia apelantului, agendă telefonică, listă cu melodii, coperte album etc.), sincronizare automată a agendei, redă muzica prin A2DP streaming, iPod, USB şi Line-in, cu cititor de card SD, compatibil cu SD şi SD/HC

 

Valoarea minima a premiului acordat este de 12.054 eur (T.V.A. inclus), existand posibilitatea pentru castigator de a opta si pentru optiunea fara accesorii. Aceasta reprezinta valoarea neta, la care Organizatorul va calcula, retine si vira impozitul pe venitul din premii, conform Codului Fiscal din 2015.

 

 

6.4. In momentul revendicarii premiului, castigatorul trebuie sa prezinte factura / bonul fiscal in original care dovedeste achizitionarea produselor incluse in campania promotionala dintr-unul din magazinele participante la campania promotionala, in perioada campaniei promotionale si cartea de identitate in vederea legitimarii.

 

6.5. Castigatorul nu are posibilitatea si nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiului. Castigatorul campaniei promotionale este singurul beneficiar al premiului atribuit si poate ceda o singura data drepturile asupra premiului castigat unei alte persoane dupa semnarea procesului verbal de predare primire.

 

6.6. Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte bunuri si/sau servicii si nici nu se poate acorda contravaloarea lui in bani.

 

6.7. In cazul in care, din orice motiv, independent de Organizator, Castigatorul nu ridica premiul in termen de maxim 10 zile de la data anuntarii publice a castigatorului, se considera ca acesta a renuntat in mod irevocabil la premiu si nu poate solicita ulterior transmiterea unui alt produs cu titlu de premiu. Orice reclamatie referitoare la premiu, ulterioara ridicarii sale, nu va fi luata in considerare. Odata cu predarea premiului catre castigator, Organizatorul este eliberat de orice obligatie care rezulta din Regulament, cu privire la acordarea acestora.

 

 

CAPITOLUL VII – Tragerea la sorti. Validarea castigatorului si acordarea premiului

 

7.1. Acordarea premiului se va face prin tragere la sorti si va avea loc in data de 5 Martie 2018, pe site-ul www.random.org. La tragerea la sorti, vor participa toate inscrierile valide de pe site-ul www.henkeltepremiaza.ro, pe toata durata campaniei promotionale.

 

7.2. La tragerea la sorti vor participa toate inscrierile valide de pe site-ul www.henkeltepremiaza.ro din perioada campaniei promotionale, respectiv 15.01.2018 (00:00:00, ora Romaniei) - 28.02.2018 (23:59:59, ora Romaniei).

 

7.3. Tragerea la sorti se va face in mod aleatoriu, prin mijloace electronice si va avea loc in prezenta unui reprezentant al SC Godmother S.R.L. si a unui notar.

 

7.4. Ulterior extragerii potentialului castigator se vor extrage cate 10 (zece) rezerve pentru cazul in care castigatorul nu poate fi contactat/validat din motive independente de Organizator. Se va apela la rezerve doar daca va fi cazul; rezervele vor trebui sa indeplineasca aceleasi conditii de validitate ca si persoana desemnata drept potential castigator.

 

Pentru a participa la prezenta campanie promotionala, in vederea acordarii premiului, Participantii trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

 

- sa fie eligibili pentru participare in conformitate cu prevederile Cap. III de mai sus;

 

- sa achizitioneze Produse Participante in perioada campaniei promotionale din Magazinele Participante la campania promotionala in valoarea minima obligatorie;

 

- sa pastreze bonul fiscal / factura in baza caruia / careia au achizitionat produsele participante;

 

- sa isi personalizeze masina in cadrul site-ului www.henkeltepremiaza.ro.

 

7.5. Pana la validarea finala, in conditiile prezentului Regulament, cel extras castigator va fi considerat „potential castigator”. Potentialul castigator va fi anuntat telefonic si prin email de catre un reprezentant al Organizatorului in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la extragere si i se va solicita ca in termen de maxim 3 (trei) zile calendaristice de la contactarea telefonica sa trimita pe adresa de email a organizatorului bonul fiscal/ factura impreuna cu o copie a unui act de identitate, pentru putea fi validat ca si castigator.

 

7.6. Potentialul castigator va fi apelat in termen de maximum 5 zile lucratoare (minimum 2 apeluri pe zi la ore diferite in intervalul orar 09:00 -18:00) de la data extragerii, de catre un reprezentant al Godmother S.R.L. pentru a fi validat telefonic. In conditiile in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul respectiv (prin imposibilitate de contactare se intelege, de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat etc.) acesta va fi invalidat si se va trece la rezerva.

 

7.7. In urma validarii telefonice, potentialul castigator va trebui sa confirme faptul ca detine in original bonul fiscal/factura ce are numarul folosit la inscrierea in campania promotionala si care atesta achizitionarea produselor participante in valoare de minimum 29 RON cu TVA in perioada campaniei promotionale. Castigatorul trebuie sa trimita originalul bonului fiscal/facturii respectiv/e prin posta la sediul agentiei de marketing si publicitate SC Godmother S.R.L., cu sediul în România, Strada Dragos Voda, Nr. 44, Sector 2 Bucuresti, in termen de maximum 2 zile lucratoare din data in care a fost anuntat telefonic pentru a putea fi validat final si pentru a putea intra in posesia premiului. De asemenea, o copie a bonului fiscal/facturii si a CI va fi transmisa pe email la concurs@godmother.ro, in termen de maximum 2 zile lucratoare din data in care a fost anuntat telefonic. Originalul bonului fiscal/facturii se va returna participantului dupa validarea finala a acestuia/acesteia.

 

7.8. Bonul fiscal/factura in baza caruia/careia reprezentantii Organizatorului vor valida castigatorul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

 

  • Sa aiba data emiterii anterioara sau concomitenta datei de inscriere in concurs a potentialului castigator, dar incadrandu-se in perioada campaniei promotionale;
  • Sa dovedeasca achizitionarea produselor participante in valoare de minimum 29 RON cu TVA.

 

7.9. Castigatorul va fi validat final in momentul in care va pune la dispozitia Organizatorului bonul fiscal/factura in original, documente care vor trebui sa corespunda intocmai celor mentionate in inregistrarea la campania promotionala.

 

7.10. Dupa validare/invalidare, dupa caz, persoanei desemnate castigatoar i se va restitui originalul bonului fiscal/facturii, Organizatorul nereţinând decat o copie.

 

7.11. La primirea premiului, Castigatorului i se va solicita să semneze un proces-verbal de predare-primire, pe baza actului de identitate prezentat in original in showroom Ford din Bucuresti.  

 

7.12 In cazul in care potentialul castigator nu va putea face dovada detinerii in original a bonului fiscal/facturii cu datele de identificare inscrise in Campanie, respectiv daca potentialul castigator nu va trimite cele cerute spre validare in termenul specificat mai sus, Organizatorul va apela la un castigator de rezerva.

 

7.13. Imediat dupa inmanarea premiului, prin semnarea de catre castigator a procesului – verbal de predare primire, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament in ceea ce priveste acordarea premiului.

 

7.14. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care participantii la prezenta campanie promotionala au furnizat date, documente sau informatii incorecte.

 

7.15. Castigatorul nu are posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte si/sau servicii a premiului si nici dreptul de a cere schimbarea acestuia, in niciun fel.

 

7.16. Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorului tragerii la sorti cat si premiul acordat. In acest sens, castigatorul se va afisa pe site-ul www.henkeltepremiaza.ro pana cel tarziu la data de 1 Mai 2018.

 

 

CAPITOLUL VIII – Taxe si impozite aferente

 

8.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiul acordat câstigatorului în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul sau cu intrarea in posesie a acestuia, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.

 

8.2. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare/fiscale legate de premiul oferit,  acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul IV – Impozitul pe venit din Codul Fiscal din 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile în bani obtinute din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l calculeze, retina si vireze conform legislatiei aplicabile.

 

 

CAPITOLUL IX – Erori, mod de comercializare, publicitate

 

9.1. Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care magazinele care comercializeaza produsele participante la campania promotionala manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati, precum si nici de stocurile pe care acestea le au.

 

9.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania promotionala poate fi mediatizata in scopul aducerii sale la cunostinta publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare cu rol informativ succint. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine nu vor fi interpretate prin ele insele, ci numai in context si impreuna cu prevederile prezentului Regulament.

 

 

CAPITOLUL X – Limitarea raspunderii

 

10.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a campaniei, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea si/sau costurile acestei promotii.

 

10.2. In eventualitatea unei dispute asupra validarii unui castig si/sau acordarii vreunui premiu, decizia Organizatorului este definitiva.

 

10.3. Eventualele contestatii referitoare la derularea prezentei campanii vor fi luate in considerare pe perioada campaniei promotionale si timp de 3 (trei) zile dupa finalizarea perioadei promotionale. Orice contestatii facute sau sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare. Contestatiile pot fi trimise in scris catre sediul agentiei Godmother S.R.L. din Bucuresti, Strada Dragos Voda 44, Sector 2, cu confirmare de primire, mentionand pe plic: Campania promotionala “Stilul tau. Masina ta.desfasurata in perioada 15.01 – 28.02.2018.”, sau pe email la adresa concurs@godmother.ro.

 

10.4. Organizatorul si Henkel nu isi asuma responsabilitatea pentru:

 

a) Persoanele care doresc sa participe la Campanie in afara perioadei de desfasurare a acesteia;

 

b) Cumparaturile care nu pot fi justificate prin bon fiscal/ factura in perioada campaniei promotionale si in magazinele participante la campania promotionala;

 

c) Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale/ facturilor sau continutului acestora; situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal/ factura, conform prezentului regulament, premiul va fi acordat primului participant care a prezentat primul respectivul bon fiscal/ factura, isi declara datele personale si poate face dovada achizitionării produsului prin prezentarea în original a bonului fiscal/ facturii.

 

d) Pierderea si/sau deteriorarea, distrugerea, falsificarea bonului fiscal/ facturii;

 

e) Erori de imprimare sau alte erori referitoare la bonul fiscal/ /factura;

 

f)  Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator;

 

g) Lipsa din stocul magazinului participant la campania promotionala a Produselor participante la campanie;

 

h) Situatiile in care anumite persoane inscrise in campanie sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la aceasta, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita;

 

i)   Defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, daca e cazul;

 

j)   Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau de a beneficia de premiul respectiv, din motive ce nu depind de Organizator, Henkel.

 

 

CAPITOLUL XI – Prelucrarea datelor personale

 

11.1. Prin participarea la această campanie promotionala, se prezumă luarea la cunoştinţă a prezentului regulament şi consimţământul participantului pentru preluarea si procesarea datelor sale cu caracter personal de către organizatorul Campaniei, în conformitate cu Legea 677/2001. SC Godmother S.R.L., este înregistrată ca operator de date cu caracter personal nr. 22516 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

 

11.2. Tuturor participanţilor la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de intervenţie, de opoziţie, de a se adresa instanţei competente şi de plângere către autoritatea de supraveghere. În întelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus menţionate aparţinând persoanelor vizate au urmatorul conţinut:

 

-               Dreptul de acces la date: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la Operator, la cerere şi în mod gratuit printr-o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către acesta. Astfel, la cererea scrisă, semnată şi datată a persoanei respective, trimisă pe adresa: SC Godmother S.R.L., cu sediul în România, Strada Dragos Voda Nr. 44, Sector 2, Bucuresti, o dată pe an, în mod gratuit, respectiva societate la care ati adresat cererea va confirma dacă utilizează date care va privesc sau va înceta orice prelucrare a acestora.

 

-               Dreptul de intervenţie asupra datelor: Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la Operator, la cerere şi în mod gratuit:

 

-               dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;

 

-               după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii;

 

-               realizarea notificării către terţele persoane cărora le-au fost dezvăluite datele, a oricărei operaţiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, SC Godmother S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, şterge sau transforma în date anonime toate acele date a căror folosire nu este conformă dispoziţiilor Legii nr. 677/2001.

 

-               Dreptul de opoziţie: Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de Marketing direct, în numele Operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop (reprezentând alin.2 al art.15 din legea 677/2001).

 

11.3.        Următoarele date personale vor fi colectate pe durata campaniei promoţionale:

 

-               pentru castigatorul premiului: data, numele si prenumele castigatorului, telefon, oras, e-mail, numarul bonului fiscal/ facturii, premiul primit,

 

-               pentru castigatorul premiului prin tragere la sorti: data, numele si prenumele castigatorului, telefon, oras, e-mail, numarul bonului fiscal/ facturii, premiul primit, CNP, serie si numar CI, semnatura

 

-               Colectarea acestor date sunt necesare pentru derularea campaniei promotionale, pentru atribuirea premiilor, cat si pentru indeplinirea obligatiilor pe care legea le impune Organizatorului. Prin înscrierea la Campanie, participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi sunt de acord ca, numele şi premiul câstigat să fie făcute publice şi folosite în scopuri publicitare (numai in cazul consimtamantului prealabil, exprimat in mod expres), fără alte obligaţii sau plaţi.

 

11.4. Organizatorul va asigura Participantilor dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opoziţie si dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, si normelor emise in aplicarea acesteia. Pentru exercitarea acestor drepturi, Participantii vor trimite la adresa Godmother S.R.L: Bucuresti, Strada Dragos Voda 44, Sector 2, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata (avand mentionat pe plic: Campania promotionala Stilul tau. Masina ta.” – in magazinele participante la campania promotionaladesfasurata in perioada 15 ianuarie – 28 februarie 2018.

 

11.5. Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala.

 

11.6. Participantii la aceasta campania promotionala declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament pe care si le-au însuşit integral.

 

11.7. Promotia poate inceta in cazul in care are loc o schimbare a cadrului legislativ care permite realizarea acesteia, ori in cazul unor modificari organizatorice care fac imposibila continuarea sa.

 

 

CAPITOLUL XII – Persoanele fara capacitate de excercițiu

 

12.1. În cazul în care unul dintre castigatorii premiilor acordate în cadrul Campaniei este o persoană lipsită de capacitate de exerciţiu, dar avand varsta de 18 ani impliniti la momentul inceperii Campaniei, aceasta este indreptatita să intre în posesia premiului garantat prin intermediul curatorului/reprezentantului său legal. Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv reprezentantului legal al persoanei lipsite de capacitate juridică, precum şi de plata oricaror despăgubiri sau soluţionarea oricaror reclamaţii legate de aceasta

 

12.2. În cazul în care unul dintre câştigătorii premiilor se află în imposibilitate de a se deplasa, predarea premiului se va face unei persoane împuternicite prin procură notarială special pentru acest lucru. Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectivei persoane împuternicite prin procura notarială, precum si de plata oricăror despagubiri sau soluţionarea oricăror reclamaţii legate de aceasta.

 

 

CAPITOLUL XIII – Forta majora

 

Pentru scopul acestui Regulament forţă majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi prevăzut, controlat sau remediat de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa şi a cărui apariţie îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament.

 

 

CAPITOLUL XIV – Litigii

 

14.1. Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la campanie se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate în instanţele judecătoreşti române competente din municipiul Bucuresti.

 

14.2. Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Organizatorului în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data anunţării publice a câştigătorilor. După expirarea acestui termen Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamaţie.

 

 

CAPITOLUL XV – Alte clauze

 

15.1. Decizia Organizatorului în orice privinţă este finală şi aplicabilă tuturor participanţilor.

 

15.2. Prin participarea la Campania promotionala, participanţii sunt de acord să respecte regulile şi alte condiţii stabilite de regulamentul oficial al Campaniei. În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de regulamentul oficial al Campaniei, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără alte despăgubiri sau plăţi.

 

15.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul ca pe timpul campaniei să aducă modificări campaniei în respectul acestui regulament cu anunţarea prealabila a participanţilor la campania promotionala. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a oferi mai multe premii decât cele prevăzute în prezentul regulament, iar premiile neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune de acestea în orice mod consideră potrivit nevoilor sau intereselor sale.

 

15.4. Organizatorul este indreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promoţionale.

 

15.5. Regulamentul oficial al Promoţiei este disponibil pe site-ul www.henkeltepremiaza.ro si pe pagina de Facebook Schwarzkopf Romania.

 

15.6. Prin participarea la această promoție, participanții sunt de acord să se conformeze și să respecte prevederile acestui Regulament.

 

15.7. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor art. 42 alin.1 din Ordonanţa de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată in Monitorul Oficial nr.63 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

 

 

HENKEL ROMANIA S.R.L.

prin Godmother S.R.L.

reprezentant Valentin Vacarus

Recuperare parola

inapoi

Introduceti mai jos adresa dumneavoastra de email, iar noi va vom trimite un email cu instructiuni pentru recuperarea contului.

Casuta cu sugestii

Daca aveti sugestii, propuneri, intrebari, va rugam sa completati campurile de mai jos. Emailul dumneavoastra va ajunge la departamentul abilitat sa va raspunda!
Va multumim!